fredag 22. august 2008

Sommerfugler meg her og sommerfugler meg der....

Har egentlig aldri vært en kjempestor fan av sommerfugler, men jeg oppdager nå at mange av de siste kortene mine har sommerfugl elementer - så kanskje jeg innerst inne liker dem veldig godt....bare at jeg ikke vet om det....enda....eller....nå vet jeg det jo......æsj - dette ble jo bare tull...*ler*. Vel uansett - her er nok et sommerfuglkort!
(Stempler: Magenta - sommerfugl, ukjent tekst)

Butterflies - here and there and everywhere...
I`ve never really been a huge fan of butterflies, but I see now that many of my latest creations has elements of butterflies in them - so perhaps deep down I really like them....I just didn`t know....or...well, now I know....yikes - I`m rambling here...*lol*. Well anyway - here`s another butterfly-card!
(Stamp Credits: Magenta - Butterfly, unknown text)

Ingen kommentarer: