tirsdag 19. august 2008

Magenta

Jeg er glad i en god konkurranse og selv om jeg ikke er verdens beste taper så er det gøy å være med. Sist konkurranse jeg deltok i var jeg ikke heldig med.....men den som intet våger - intet vinner...og har iallefall ikke sjangs...*ler*
Denne gangen var kriteriet å bruke et stempel fra stempelgiganten Magenta. Ikke så vanskelig for de har så utrolig mye fint. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det så og si ikke selges Magenta stempler i Norge????
Dette er ikke kortet jeg sendte inn - venter med å vise det frem til en avgjørelse er tatt....men jeg laget fem kort som 86 herlige forumvenninner hjalp meg å velge blandt og dette er et som ikke ble sendt avgårde...
(Stempler: Magenta - sommerfugl, ukjent tekst)

Magenta
I love a good contest even though I`m a pretty soar looser...but it`s still fun to join in. The last contest I entered didn`t go very well....but if I don`t join in - there`s not ever gonna be a pot at the end of the rainbow...*lol*
This time the criteria was to use an image from Magenta. Not a hard task - Magenta has sooooo many beautiful images! I have to wonder why so few stores sell Magenta stamps in Norway????
This is not the actual contest card....I`ll wait for the result before I reveal that one....but I made five cards to choose from and this is one that got rejected.
(Stamp Credits: Magenta - butterfly, unknown text)

Ingen kommentarer: