mandag 21. juli 2008

Må jo starte en plass...

Må jo starte en plass.....og da ønsker jeg velkommen det første kortet til bloggen min!
Som åpning burde jeg vel hatt et skikkelig kunstverk - et ekstraordinært, usedvanlig og særegent kort - men neida....klarte ikke å trylle et slikt opp av hatten.....*ler*
Så det får bli et kort som iallfall viser igjen fargemessig......et i rødfarger....
Er glad i fargen rødt kjenner jeg......det er en farge jeg har blitt mer og mer glad i etterhvert som årene har gått....
Rødt er søtt...eller i mitt tilfelle - rødt er litt artsy og litt søtt....
Kortet med tittelen "Til deg" er nettopp til deg som leser
bloggen min - takk for at du kikker innom!
(Stempler: Norsk Stempelblad - tekst, Notabene - hjerte og swirl)

Gotta start somewhere...
Gotta start somewhere...and that`s why I now welcome the first card to my blog!
As the grand opening this card ought to be a wonderful, extraordinary, special and breathtaking card - but nope....no such card magically appeared on my desk...LOL
Så I decided that the opening card at least had to show off some real color - red!
I like the color red - as a matter of fact I`ve become more and more fond of this particular color as the years has gone by....
In this case; red is both a little sweet and artsy at the same time.
This card has the title "For you" and it is just that - a card just for you - as a thank you for reading my blog - thanks for stopping by!
(Stamp credits: Norsk Stempelblad - text, Notabene - heart and swirl)

Ingen kommentarer: